白狐月河

爱没有对立面
一脸椰子糖🥥
✲°⋆꒰๑"̮๑꒱⋆°✲
因这世界的智慧
在神看是愚拙

𓆝𓆟𓆜𓆞𓆝𓆟𓆜𓆞

Hand In Hand - Walking On Cars

 @南江北林 联动一下 中文自炊


If I walk this way it's an easy way home

如果我这样走回家 那会比较容易

Hand in hand with someone I don'tknow

和我不认识的人手牵着手

Beautiful and maybe tonight

美丽的人 或许是今晚

And then the morning comes and thenthe morning comes

然后是新的一日 新的一日

Now I wish I was alone again

但愿我又是孤单一人

Now I wish I could remember yourname

但愿我记得你的名字

Now I wish I was alone again

但愿我又是孤单一人

Coffee Cigarette Goodbye

咖啡 香烟 再见

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

But we don't know why

我们不知为何

And we don't know how

我们不知如何

But we could fall into each othernow

但我们现在可以投入彼此

But if I making my way into theback of your mind

如果我能走进你的思绪

Hand in hand but I know you thistime

手牵着手 这次我认识你

Beautiful and I know it's right

美丽的人 我知道很对

And then the morning comes and thenthe morning comes

然后是新的一日 新的一日

I never wanna be alone again

我从不想再一次落单

And now I know that I remember yourname

现在我记着你的名字

I never wanna be alone again

我从不想再一次落单

Coffee Cigarette Goodbye

咖啡 香烟 再见

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

But we don't know why

我们不知为何

And we don't know how

我们不知如何

But we could fall into each othernow

但我们现在可以投入彼此

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

But we don't know why

我们不知为何

And we don't know how

我们不知如何

But we could fall into each othernow

但我们现在可以投入彼此

Or we could fall into each othernow

我们现在可以投入彼此

Oh woah Oh woahhh....

哦 哇 哦 哇

But maybe

但或许

Oh maybe

哦或许

Oh maybe

哦或许

We could fall into each other now

我们现在可以投入彼此

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

But we don't know why

我们不知为何

And we don't know how

我们不知如何

But we could fall into each othernow

但我们现在可以投入彼此

But we could fall into each othernow

我们现在可以投入彼此

But we could fall into each othernow

我们现在可以投入彼此

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

But we don't know why

我们不知为何

But we could fall into each othernow

但我们现在可以投入彼此

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

Strangers connect tonight

今晚陌生人彼此联系

But we don't know why

我们不知为何

评论
热度(3)

© 白狐月河 | Powered by LOFTER